2012. jan. 5.

Lioele Triple the Solution - BB krém

Ez az én emberem, vagyis krémem...BB KRÉMEM!
Már október óta használom és lassan ki is fog fogyni. Utolsó lehelete előtt megosztanám veletek a teljesítményét.

A későbbiekben tervezem a Missha BB krémet is beszerezni és csinálni egy vs. postot. Nagyon kíváncsi vagyok :)
De mindenekelőtt a Lioele Triple the Solution BB krémet mutatom be részletesen, amit még októberben a pretty&cute-ról rendeltem.

ÍGÉRET
  • 3 az 1-ben hatás: bőrvilágosítás, ránctalanítás, UV védelem (30 SPF)
  • hibátlan bőr
  • zsíros/kombinált bőrre
  • hidratálás: **
  • faggyútermelés szabályozás: ****
  • fedés: ****
  • világosság: *****
  • illat: virágos-gyümölcsös
  • szín: natural beige












Lioele
Triple the Solution
BB krém


Csomagolás
Mind a papírdoboza (ami már nekem nincs meg persze), mind pedig maga a flaska nagyon vidám, csajos, igényes, rózsaszín szépség, arany betűkkel. Látványra nem is kívánhatunk szebbet/jobbat :)
A tubus maga pumpás adagolású, amiért én annyira nem rajongtam, de a gyakorlatban jól működik.
Tartalon: 50ml
5 / 5


Szín
Kinyomva az én bőrszínemnél jóval sötétebb, de szépen el lehet dolgozni.
Miután beszívódik nincs szürkés "utószíne" és egyáltalán nem sápaszt.

5 / 5


Állag
Konzisztens, nem folyós.
Szenvedős procedúra a felvitele, mert eléggé tapad, nehezen oszlik el, ha nem használunk előtte hidratálót/primert.
Én nem is nagyon szerettem meg addig, amíg nem tettem alá NYX primert.

3 / 5

Fedés
Az én elvárásomnak kellőképpen jól fed. A problémásabb területeket kis plussz anyaggal szépen ki lehet igazítani. A szem alatti karikáimra pl. kíváló! :)

Azonban van egy NAGY-NAGY hátránya, amiért én önmagában nem szeretem használni (a nehéz felvitelen kívül): nem matt, inkább természetes, fényes bőrt hagy maga után. Kombinált, zsírosabb bőrnél kifejezetten zavaró a csillogása a T zónában.
És megint: ez teljesen megszűntethető ha primert használunk előtte.

3,5 / 5

Tartósság
Egész nap a helyén marad, nem szívódik fel/tűnik el a színe, mint sok alapozónál tapasztaltam.
Azt viszont nem tudom egyélrtelműen kijelenteni, hogy ez vajon a BB krém vagy a primer hatásának köszönhető.

A tartósságát jól szemlélteti: szilveszterkor hót kókadtan zuhantam a kanapéra sminklemosás nélkül (ejnye-ejnye). Reggel mikor kiszédültem a fürdőbe és már úgy ahogy magamnál voltam nagy meglepetés ért a tükörképemet látva: A sminkem TELJESEN érintetlen volt :-O

3 / 5

Illat
Nagyon finom gyümölcsös-virág illata van. Kellemes érzés, mikor meg-megcsap ez az illata felkenés közben

5 / 5

Ár
8490 HUF a bbkrém.hu-n
2,5 / 5

Pozitívumok
  • szép, igényes csomagolás
  • nincs szürkés színe, egyenletes bőrszín a végeredmény
  • tartós, nincs maszkszerű hatása
  • finom az illata

    Negatívumok
    • nehezen oszlatható el
    • egyáltalán nem mattít, ennek fényében az olajtermelés szabályozása is kétséges
    • drága!, nagyon

    ÖSSZESEN

    Így utólag, az értékelést is elnézve nem biztos, hogy jó döntés volt.
    Mint minden terméknek ennek is vannak előnyei és hátrányai. Személy szerint, primer nélkül, számomra markánsabban előjönnek a hátrányai.
    Én olyan bb krémet kerestem, amit jól fed és mattít, nem árt ha van benne SPF és a ránctalanító hatás is egy szempont már :->
    A nehéz eldolgozhatóság felett még napirendre is térnék, azonban azt kifejezetten utálom, ha csillog a fejem, akár egy picit is. És ez egy NAGY-NAGY mínusz a krémre nézve
    Azonban az összes többi ígéretet szépen betartja, külön jó pont, hogy nem lesz szürke arcbőr az eredmény.

    Azoknak ajánlanám, akiknek normál/moderáltam zsíros bőre van. Szép üde, egyenletes bőrt kapnak.
    Azonban a vegyes/zsíros börűeket erősen lebeszélném róla.

    Mindezek ellenére kedves a szívemnek....amíg meg nem találom meg A BB krémet :)

    5 megjegyzés:

    Annie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

    Köszi a bejegyzést. Én is szemezgettem vele, mert eléggé zsíros bőröm van, pedig már kinőttem a Tini korszakot. Örülök, hogy írtál róla, hogy nem ajánlod zsíros bőrre, mert akkor így ez a krém kilőve. :D

    Kremy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

    Ennyi pénzért már lehet venni jobb fajta színezett hidratálót/könnyű alapozót..(Vichy-ből majdnem kettőt is...)

    paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

    Próbáltam a Vichy alapozót is zsíros bőrre. De az olyan szar volt, h mérgemben vagy kidobtam vagy elajándékoztam :D

    Anita írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

    Pff, ez elég nagy mellényúlás volt, főleg a színe miatt

    paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

    @Anita
    történt már ilyen :->
    Egyébként vmint félrenézhettél, mert a színe pont h jó :3

    Megjegyzés küldése

    Rólunk

    Népszerű bejegyzések

    Keresés